FAQ – Vanliga frågor

Beställa

Hur kan jag se fraktkostnaden?

När du gör en beställning via vår webbplats får du en orderbekräftelse direkt efter din beställning. När dina varor skickas från vår produktion får du en faktura samt ett spårningsnummer.

Hur kan jag se fraktkostnaden?

När du gör en beställning hos sign hero, kommer fraktkostnaderna att visas i din korg. I korgen kommer du också att kunna se dina alternativ för frakt, oavsett om du vill leverera till paketbutik, privat eller företag. När din beställning skickas från oss tar det vanligtvis en arbetsdag innan skylten leveras till dig.

Kan jag lägga till en ny produkt till min befintliga beställning?

Ja, det kan du. Om du har lagt din beställning, och om beställningen ännu inte har skickats från oss kan du alltid skriva till oss i chatten eller skicka e-post till info@signhero.se. Då ändrar vi din beställning direkt så att du får dina önskade skyltar.

Jag gjorde ett misstag i min beställning. Vad gör jag?

Om du till exempel har gjort fel i din Designa-själv-skylt eller skrivit en felaktig text vid textändring kan du skriva till vår kundtjänst på info@signhero.se. Då rättar vi felet så att du fick skylten precis som du önskar.

Jag gjorde ett misstag i min beställning. Vad gör jag?

När du skickar e-post till oss besvarar vi oftast det direkt. I vissa fall kan svarstiden vara längre (upp till 3 dagar). Upplever du längre väntetid är du alltid välkommen att skriva till oss i chatten.

Kan jag korrekturläsa skylten innan den produceras?

Ja, det kan du. När du har bestämt vilken produkt du vill beställa, kan du välja att få din design skickad till dig via e-post för korrekturgranskning. På så sätt är vi säkra på att du får den skylt du har förväntat dig. Det kan ofta vara en god idé om din önskade skylt har en lite mer komplex beskrivning, eller om du beställer en bröllopsskylt eller en presentcheck där de små detaljerna är av största vikt.

Gör ni skyltar även på andra språk?

Det gör vi faktiskt. Om det finns en skylt som inte finns på det språk som önskas, kan du välja funktionen ”Textändring” för produkten. Här kan du skriva texten på det språk du vill ha på din skylt.

Betalning

När dras pengarna av er?

När du gör en beställning via vår webbplats, dras pengarna först när beställningen skickas från vår produktion. Samtidigt innebär detta att du har möjlighet att göra ändringar i din beställning om det finns behov, så länge pengarna inte har dragits.

Kan jag betala via EAN nummer

När du handlar hos Sign Hero har du möjlighet att betala på många olika sätt; inklusive även med EAN. För att betala via EAN, välj helt enkelt EAN-betalning under steg 2 i kassan, där du även anger dina kunduppgifter. Du kan sedan ange ditt EAN-nummer, Referensperson och Rekvisitionsnummer.

Varor

Varför får jag inte min skyltstång samtidigt som mina skyltar?

När du beställer en skylt med tillhörande skyltstång får du dina skyltar från oss och din skylt från en extern leverantör. Din skyltstång skickas samtidigt med dina skyltar, men eftersom skyltstänger är tunga kommer de att levereras med ett externt fraktföretag.

När får jag min skylt?

Från det att du gör din beställning tar det vanligtvis 3-6 arbetsdagar innan du får din skylt. På Sign Hero har vi inget lager av varor, så när vi tar emot din beställning kommer din skylt att anpassas för dig. På så sätt har vi minimalt spill under produktionen, eftersom vi inte producerar ett onödigt antal skyltar.

Har ni mängdrabatt?

Ja, det har vi. Mängdrabatten beror på hur många skyltar du beställer. Nedan kan du se våra mängdrabatter:

v. 2 stk: 10%
v. 5 stk: 20%
v. 10 stk: 30%
v. 25 stk: 40%
v. 50 stk: 50%

Vilket material ska jag välja?

När du beställer din skylt är det viktigt att du beställer den med rätt material. När du bestämt dig för en produkt kan du se våra guider längst ner på webbplatsen, som beskriver de olika typerna av material, så att du får en bättre kan få en översikt över de val som är rätt för dig.

Kan jag ha en egen text på standardskyltar?

Jo det kan du. När du hittat din produkt, markera helt enkelt ”Textändring”. Därefter visas en textruta där du kan skriva önskad text. Då anpassar vi skylten efter dina önskemål. Om du vill ha ytterligare en korrekturläsning av skyltens design innan vi sätter den i produktion, kan du även välja detta för produkten innan du lägger den i korgen.

Frakt

Hur lång är leveranstiden?

Från det att du lägger din beställning tar det vanligtvis 5-6 arbetsdagar innan du får dina varor. När du gör din beställning kommer din skylt att sättas i produktion, varefter den skickas till dig. Beroende på beställningens komplexitet kan leveranstiden i vissa fall vara kortare. Vi strävar alltid efter att skicka skyltarna så snart som möjligt.

Hur ser jag Track & Trace för min beställning?

När ditt paket skickas från vår butik i Slagelse, får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer. Genom att ange detta spårningsnummer hos GLS kan du följa ditt paket. Här kommer du att kunna följa var ditt paket är steg för steg. Det tar vanligtvis en arbetsdag från registrering hos GLS tills du får ditt paket.

Har min beställning skickats?

Om du inte har fått något spårningsnummer med e-post är sannolikheten stor att paketet inte har skickats ännu. Om vår leveranstid har dragit ut på tiden är du välkommen att kontakta oss på chatten eller på info@signhero.se. Då kan vi undersöka hur långt i processen ditt paket är.

Vad gör jag om jag har fått en vara som skadats under transport?

Om du mottar en vara som är skadad vid ankomst, kommer vi i de flesta fall helt enkelt att skicka dig en ny skylt. Beroende på typ av skylt kan vi även i vissa fall be dig att skicka tillbaka din skylt till oss i Danmark. Du får du en returetikett från oss. Om du inte är nöjd med din skylt vid mottagandet kan du alltid kontakta oss på chatten eller på info@signhero.se, så att vi tillsammans kan hitta en lösning.

Betaling

Hvornår trækker I pengene?

Når du laver en bestilling via vores hjemmeside, vil pengene først blive trukket, når ordren sendes fra vores butik i Slagelse. Det betyder samtidig, at du har mulighed for at foretage ændringer til din ordre, så længe pengene ikke er trukket endnu, hvis det skulle være nødvendigt.

Kan jeg betale via EAN?

Når du handler hos E-skilte, har du mulighed for at betale på mange forskellige måder; herunder også med EAN. For at betale via EAN skal du blot vælge EAN-betaling under trin 2 af checkout, hvor du også indtaster dine kundeoplysninger. Herefter kan du indtaste jeres EAN nummer, Referenceperson og Rekvisitionsnummer.

Ordre

Hvornår får jeg en kvittering eller faktura?

Når du foretager en bestilling via vores hjemmeside, modtager du en ordrebekræftelse umiddelbart efter din bestilling. Når dine varer sendes fra vores butik i Slagelse, vil du modtage en faktura samt et tracking nummer.

Hvordan ser jeg, hvad fragten koster?

Når du laver en bestilling hos E-skilte, vil du i din kurv kunne se fragtomkostningerne. I kurven vil du også kunne se dine muligheder for forsendelse, om du ønsker levering til pakkeshop, privat eller erhverv. Når din ordre sendes fra os, går der typisk én hverdag, før du modtager dit skilt.

Jeg har lavet en fejl i min ordre. Hvad gør jeg?

Har du eksempelvis lavet en fejl i dit Design-selv skilt eller skrevet en forkert tekst under tekstændringen, kan du skrive til vores kundeservice på kundeservice@e-skilte.dk. Så retter vi fejlen, så du modtaget skiltet, præcis som du håber.

Hvorfor har I ikke besvaret min e-mail?

Når du sender en mail til os, vil vi ofte besvare den med det samme. Der kan i nogle tilfælde være længere svartid (op til 3 dage). Oplever du længere ventetid, er du altid velkommen til at ringe til os på 82823084. Ofte kan vi besvare dit spørgsmål telefonisk.

Kan jeg lave korrektur på skiltet, inden det produceres?

Ja, det kan du godt. Når du er inde på det produkt, du vil bestille, kan du tilvælge at få tilsendt dit design på mail til korrektur gennemgang. På den måde er vi sikre på, at du modtager det skilt, som du har forventet. Det kan ofte være en god idé, hvis du har lavet en lidt mere kompleks beskrivelse af dit ønskede skilt, eller hvis du bestiller et bryllupsskilt eller en gavecheck, hvor de små betaler er altafgørende.

Laver I også skilte på andre sprog?

Det gør vi faktisk. Som standard i sortimentet har vi også skilte på tysk og engelsk. Er der et skilt, som ikke er på det nødvendige sprog, kan du tilvælge den feature, som hedder “Tekstændring” inde på produktet. Her vil du kunne skrive teksten på det sprog, som du ønsker på dit skilt.

Varer

Hvorfor modtager jeg ikke min skiltestang samtidig med mine skilte?

Når du bestiller et skilt med tilhørende skiltestang, modtager du dine skilte fra os og din skiltesstang fra en ekstern leverandør. Din skiltestang bliver sendt afsted samtidig med dine skilte, men da skiltestængerne er tunge, bliver de leveret med eksternt fragtfirma.

Hvornår modtager jeg min skiltestang?

Fra det tidspunkt du har lagt din ordre, vil der typisk gå 3-6 hverdage, før du modtager dit skilt. Hos E-skilte har vi ingen lagerføring af varer, så når vi modtager din ordre, bliver dit skilt speciallavet til dig. Således har vi minimalt spild under produktionen, da vi ikke producerer et unødvendigt antal skilte.

Har I mængderabat?

Ja, det har vi. Mængderabatten afhænger af, hvor mange skilte, du bestiller. Herunder kan du se mængderabatterne:

v. 2 stk: 10%
v. 5 stk: 20%
v. 10 stk: 30%
v. 25 stk: 40%
v. 50 stk: 50%

Hvilket materiale skal jeg vælge?

Når du bestiller dit skilt, er det vigtigt, at du bestiller i det rigtige materiale. Når du er inde på et produkt, kan du i bunden af hjemmesiden se en samling af videoer, hvor vi beskriver de forskellige typer materiale, så du bedre kan danne dig et overblik over det rigtige valg for dig.

Kan jeg få min egen tekst på standardskilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du er inde på produktet, skal du blot sætte flueben ved “Tekstændring”. Hefter vil et tekstfelt komme frem, hvor du kan skrive den ønskede tekst. Så tilpasser vi skiltet til dine ønsker. Ønsker du yderligere en korrektur gennemgang af skiltets design, inden vi sætter det i produktion, kan du også tilvælge dette inde på produktet, inden du lægger det i kurven.

Fragt & Forsendelse

Hvor lang leveringstid er der?

Fra du lægger din ordre, vil der typisk gå 5-6 hverdage, før du modtager dine varer. Når du lægger din ordre, bliver dit skilt sat i produktion, hvorefter det sendes til dig. Afhængig af kompleksiteten af ordren kan leveringstiden i nogle tilfælde være kortere. Vi bestræber os altid efter at sende skiltene afsted hurtigst muligt.

Hvordan ser jeg Track & Trace på min bestilling?

Når din pakke sendes fra vores butik i Slagelse, modtager du en mail med et trackingnummer. Ved at indtaste dette trackingnummer hos GLS, kan du følge med i din pakke. Her vil du kunne følge med trin for trin, hvor din pakke er. Der går typisk én hverdag fra registreringen hos GLS, til du modtager din pakke.

Er min ordre blevet afsendt?

Har du ikke modtaget noget trackingnummer på din e-mail, er der stor sandsynlighed for, at pakken ikke er afsendt endnu. Er vores leveringstid overskredet, er du velkommen til at kontakte os på 82823084 eller på kundeservice@e-skilte.dk. Således kan vi se, hvor langt i processen din pakke er.

Kan jeg afhente min ordre hos E-skilte?

Ja, det kan du sagtens. Når du har lagt din ønskede varer i kurven, kan du her vælge leveringsmetode. Du skal blot vælge ‘Afhent hos E-skilte (Slagelse)’. Når dine skilte er færdigproduceret, vil du modtage en besked fra os om, at din pakke er klar til afhentning.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en vare, som er beskadiget under transport?

Hvis du har modtaget en vare, som er beskadiget ved ankomst, vil vi i de fleste tilfælde blot sende dig et nyt skilt. Afhængig af typen af skilt, kan vi også i nogle tilfælde bede dig om at sende dit skilt retur til os i Slagelse. Her modtager du en returlabel fra os. Er du ikke tilfreds med dit skilt ved ankomst, kan du altid kontakte os på 82823083 eller på kundeservice@e-skilte.dk, så vi sammen kan finde en løsning.